Ο Ελληνας που έβαλε το ελαιόλαδο στις βιτρίνες του «Harrods»
Με πτυχίο Νομικής και προϋπηρεσία σε διαφημιστική ως copywriter, ο Γιώργος Κολιόπουλος έγινε ο επιχειρηματίας που είδε το ελληνικό λάδι ως τον «υγρό χρυσό» και εισέβαλε στις αγορές του Χονγκ Κονγκ, της Σιγκαπούρης, του Αμπου Ντάμπι, αλλά και στις πανάκριβες βιτρίνες του λονδρέζικου πολυκαταστήματος «Harrods».
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου